Daha önce musallat olmuştu başımıza!
Arz ve Lodos'u bir araya getirmişti öfkesi.
Şimdi yankılanıyor naraları, yer altının sert duvarlarında!
Sanki asırlardır orada değil!
Sanki bütün mağaraları çökertecek ve çıkacak yeryüzüne
Yeniden getirecek kıyameti!
Ve tekrar birleşmezse bütün ahali,
yumruklarını yönlendirmezlerse tek bir yöne,
Ara vermezlerse kardeş kavgasına
Başınıza yıkacak bütün mağaraları
O, gücünün farkında, kibirli, umursamaz!
Belki açlığı ile yeniden bulacak Eminönü'ne olan yolu
Belki de bu sefer yalnız olmayacak!
Hayatınızın en zorlu mücadelesine hazır olun!
İstanbul Kıyamet Vakti - Derindeki Sır "Hidra"
İçeriğinde bir çok yeniliği barındıran "Derindeki Sır- Hidra" eklentisi hazır!
Güncelleme ile birlikte yapılan değişiklikler aşağıda sıralanmıştır.
İyi oyunlar dileriz.
Genel değişiklikler:- İstihbarat Subayı 'na 47 seviye ve üzeri için Hidra Görevleri serisinin ilk görevi eklenmiştir.
- Balıkçı İdris'e 46 seviye ve üzeri için yeni görev eklenmiştir.
- Sunucularda çeşitli etkinliklerin düzenlenebilmesi için özel GM komutları eklenmiştir.
- Klavyenizdeki " tuşu ile her zaman en yakındaki düşmanı seçebileceksiniz. Başka bir düşman seçili iken bassanız dahi her zaman için baktığınız yöndeki en yakın düşmanı seçecektir.
- Oyuncular arası ticarette aktarılan para miktarı binli hanelerde nokta işareti ile ayrılarak gösterilecektir.
- Silinmiş ve bir zincirin ara parçası olduğu için geri alamadığınız görevleri alıp yapabilmeniz için Teşkilat'ın ele geçirip modifiye ettiği bir cihaz olan GB-Anı Mısır Çarşısında sizlere hizmet vermektedir.
- Şaheser eşyaları rahatlıkla üretebilmeniz için Demirci Rüstem tarafından farklı üretici ve toplayıcı tipleri için 49 seviye Şaheser Eşyaların reçeteleri eklenmiştir.
Reçetelerin açıklamalarına dikkat ederek 49 seviye yaptığınız herhangi bir üretim veya toplama yeteneğinize uygun reçeteyi alınız.
Reçeteyi öğrendikten sonra Silahtar olmasanız dahi Üretim Pencere'nizin Silahtar bölümüne reçete eklenir ve gerekli materyaller ile üretimi buradan yapabilirsiniz.
- Büyücülerin tüm büyülerinin hasarları %25 oranında artırılmıştır!
- Yeraltı bölgesindeki Bombacı Karacin'lerin sayısı azaltılmıştır.
- Boss yaratıklar, yeteneklerin yavaşlatma etkilerinden de etkilenmeyecektir (Örneğin: Zehirleme, Buz okunun kritik vurması vb).
- Yeraltı bölgesindeki yaratıkların büyü dirençleri önemli ölçüde azaltılmıştır. Böylece 40 seviyeden sonra seviye atlamakta zorlanan büyücü ve şifacılar artık daha rahat ilerleyebileceklerdir.
Dirençleri yarı yarıya düşürülmüş olan yaratıklar:- Bekçi Engerek [40]
- Kızıl Kobra [41]
- Kara Cin [42]
- İri Kobra [44]
- Bekçi Kobra [45]
- Uçan Muhafız [45]
- Bronz Akrep [46]
- Gümüş Akrep [46]
- Meran Muhafız [46]
- Lanetli Meran [47]
- Buz Büyücüsü [48]
- Gecenin Takipçisi [48]
Yetenek sistemindeki değişiklikler:Genel not: Bu değişikliklerle, az puan yatırılan yeteneklerin, daha kullanışlı olması amaçlanmıştır. Genel olarak yeteneklerin 15 puan yatırıldığındaki etkileri değiştirilmemiştir. Ancak yeteneklerin düşük puanlardaki kudret harcama miktarları büyük ölçüde azaltılmış ve etkileri arttırılmıştır. Bunun genel olarak, düşük veyüksek seviyelerdeki oyunculara, daha çok çeşit yetenek kullanım olanağı sağlayacağını düşünüyoruz.
- Büyücü ve şifacı Meditasyon yeteneklerinin kudret harcaması önemli ölçüde düşürülmüştür. Böylece meditasyonun toplamda sağladığı kudret katkısı önemli ölçüde artmıştır.
- Savaş narası yeteneği ile etki edilen yaratıklar da artık işaretlenmektedir. Böylece bir düşmana ilk savaş narası atan kişiden o düşmanı bir başkası çalamayacaktır.
- Sarsılmaz yeteneği aktif haldeyken artık üzerinizdeki asit, zehir, kanatma gibi zamanla hasar veren etkiler de işlemeyecektir.
- Kutup Rüzgarı'nda 15 puan varken atan kişi 8 saniye yerine artık 7 saniyede etkiden çıkacaktır. Böylece diğer etkilenenlerden 2 sn yerine 3 sn önce serbest kalmış olacaktır.
Defansif Dövüşme
1 puanda savunma artışı 12 olur.
Her bir puan savunmayı 2 arttırır.
Dikkat dağıtma
1 puanda 10 savunma ve 10 saldırı düşürür.
1 puandan itibaren 10 puana kadar her puanda rakipten 1 saldırı ve 1 savunma düşürür.
10 puanda düşürdüğü savunma ve saldırı değerleri 20 olur.
10 puandan itibaren, her puanda rakipten 2 saldırı ve 2 savunma düşürür.
Sakınma
1 puanda %10 zırh artışı verir.
1 puandan itibaren yatırılan her puan %1 zırh artışı verir.
10 puanda zırh artışı %20 olur.
10 puandan itibaren yatırılan her puan %2 zırh artışı verir.
Savaş narası
Savaş narasının kudret gereksinimi %54 azaltılmıştır.
Her bir puan kudret gereksinimini %3 azaltır.
Sarsılmaz
Sarsılmaz yeteneğinin kudret gereksinimi %35 azaltılmıştır..
Her bir puan kudret gereksinimini %2 azaltır.
Hedef Saptırma
Hedef Saptırma yeteneğinin kudret gereksinimi %50 azaltılmıştır.
Her bir puan kudret gereksinimini %2 azaltır.
Meteorit
Meteorit büyüsünün kudret gereksinimi %71 azaltılmıştır.
Fiziksel bilgi.
Her bir puan, Meteorit'in kudret gereksinimini %2 azaltır.
Buz oku
Buz oku büyüsünün kudret gereksinimi %71 azaltılmıştır.
Direnç kırma alanı
Direnç kırma alanı büyüsünün kudret gereksinimi %71 azaltılmıştır.
Her bir puan kudret gereksinimini %2 azaltır.
Buz bilgisi:
Her bir puan, Buz bilgisi'nin kudret gereksinimini %2 düşürür.
Konsantrasyon
Konsantrasyon büyüsünün hasarı %17 artırılmıştır.
Her bir puan hasarı %2 daha artırır.
Etki süresi 4-8 sn den başlayarak sırasıyla 5-7 sn ve 6 sn olarak değişir.
Yıldırım:
Yıldırım büyüsünün kudret gereksinimi %21 azaltılmıştır.
Elektrik bilgisi:
Her bir puan yıldırımın kudret gereksinimini %2 azaltır.
Tesla Küresi
Her bir puan hasarını %2 artırır.
Kutup rüzgarı
Kutup rüzgarı yeteneğinin kudret gereksinimi %42 azaltılmıştır.
Her bir puan kudret gereksinimini %2 azaltır.
Ruh kalkanı
Ruh kalkanı yeteneği 1 puanda şifacının zırhını %10 arttırır.
Her puanda şifacı zırhını %1 arttırır.
10 puanda zırh artışı %20 olur.
10 puandan itibaren her puanda, şifacının zırhını %2 artar.
Fiziksel direnç alanı
1 puanda zehir ve asit dirençlerini 100 arttırır. 1 puandan itibaren her puan, zehir ve asit dirençlerini 10 arttırır. 10 puanda zehir ve asit direnç artışı 200 olur. 10 puandan itibaren her puan zehir ve asit dirençlerini 200 arttırır.
Element direnç alanı
1 puanda ateş, buz ve elektrik dirençlerini 100 arttırır. 1 puandan itibaren her puan, ateş, buz ve elektrik dirençlerini 10 arttırır. 10 puanda ateş, buz ve elektrik direnç artışı 200 olur. 10 puandan itibaren her puan ateş, buz ve elektrik dirençlerini 20 arttırır.
Sakinleştirme
Sakinleştirme yeteneğinin kudret gereksinimi %27 azaltılmıştır.
Her bir puan kudret gereksinimini %3 azaltır.
1 puandaki yenilenme süresi 58 saniyeye indirilmiştir.
Her bir puan yenilenme süresini 2 sn azaltır.
Not: Yeteneklerdeki değişimlere göre yeniden ayarlama yapabilmeniz için tüm yetenek puanları iade edilmiştir. Lütfen yetenek puanlarınızı dağıtmayı unutmayın.
Kaynak site